هتل مارینا بیبلوس دبی

معرفی و تصاویر

هتل مارینا بیبلوس دبی (Marina Byblos Hotel) جزو هتل‌های ۴ ستاره دبی است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. این هتل به اماکن دیدنی و تجاری دبی از جمله مارینا مال، مرکز خرید ابن بطوطه و ساحل جمیرا دسترسی خوبی دارد.

این هتل دارای ۹ طبقه و ۱۸۴ اتاق با تخت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره است. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. ازجمله امکانات آن ‌می‌توان به تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاو صندوق، تلویزیون، تلفن، سشوار، اتو، حوله حمام، میز، لوازم بهداشتی رایگان، حمام خصوصی، دمپایی، فرش، اتاق‌های قابل اتصال، مبل تخت خواب‌شو، عایق صدا، خدمات بیدارباش و ساعت زنگ‌دار اشاره کرد.

این هتل ۶ کافه‌رستوران دارد که خدمات بسیار خوبی برای مهمانان ارائه می‌دهد. کافه رستوران کپتین تیبل تمام وعده‌های غذایی را در فضایی شاد و با دو شیوه سلف سرویس و انتخابی از منو سرو می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و انگلیسی به همراه نوشیدنی‌های خاص را در دیگر کافه رستوران‌های این هتل تجربه کنند.

استخر روباز در بام هتل مارینا بیبلوس، خاطره‌ای بسیار خوش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین تبدیل ارز، باشگاه تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، خدمات ۲۴ ساعته رزرواسیون و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه جانبی از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل است.

هتل مارینا بیبلوس دبی یکی از بهترین هتل‌‌های ۴ ستاره دبی است و جزو هتل‌های میان‌رده شهر محسوب می‌شود و قیمت رزرو اتاق‌های هتل متناسب با امکانات آن است. این هتل برای زوج‌های جوان، خانواده‌ها و گروه‌هایی مناسب است که به دنبال اقامتی لوکس در دبی هستند و به خدمات متنوعی که هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، اهمیت می‌دهند.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

قوانین و مقررات هتل مارینا بیبلوس دبی

قوانین تخت اضافه و کودک
اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه رایگان است. هزینه اقامت کودکان ۲ تا ۱۱ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه به‌صورت نیم‌بها حساب می‌شود. کودکان ۱۲ سال و بالاتر بزرگسال محسوب می‌شوند و برای اقامت آن‌ها باید هزینه کامل پرداخت شود.
قوانین رزرو و استرداد
برای آگاهی از قوانین رزرو و استرداد این هتل، باید نوع اتاق و تاریخ دقیق ورود و خروج خود را در سایت بوکینگ وارد و قوانین مربوط به آن را مشاهده کنید. حداقل سن افراد برای پذیرش و تحویل اتاق در این هتل، ۱۸ سال است. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.
هزینه‌های جانبی
خدمات خشکشویی خدمات اتوکشی فکس / کپی اتاق جلسه بیزینس سنتر ماساژ امکانات اسپا ترانسفر رفت فرودگاهی ترانسفر برگشت فرودگاهی